You are currently browsing the daily archive for 10 november 2009.

De senaste dagar har fyllts med resande. Erfarenhetsutbyte i Lund. Vidare med diskussioner till Göteborg för att sedan landa i Stockholm där jag nu är på väg ifrån.

Min bild idag, den bild jag samlat under en period. Efter att varit i kontakt med många olika aktörer. Den börjar klarna. Den är nog ganska klar. Då främst i vad som behöver göras inom IT-infrastrukturella insatser på nationell och regional nivå. Detaljerna i detta. Där kommer det naturligtvis jobbas mycket. Men den organisation som Västra Götaland skapat för att hantera IT-frågor, idag främst kopplade till vård och omsorg. Den strukturen tror jag på och den kopplar på ett bra sätt mot nationella behov och krav.

Utvecklingen för kommunerna vad gäller framtida IT-krav och lösningar. Det blir en resa. Men med hoppfull tillförsikt slår jag nu ihop locket på datorn för denna gång! Det blir allt bra det här 🙂

november 2009
M T O T F L S
 1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30